merk marketing

De nieuwe identiteit van energieleverancier NLE

Als je Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) bezoekt merk je dat het een gezellige, open organisatie is. Het bedrijf zat echter nog vast in haar oude, schreeuwerig imago. Om de buitenwereld kennis te laten maken met het nieuwe NLE is gebruik gemaakt van Employer Branding.

employer branding

CAMPAGNES

Door middel van een eigen foto- en filmstudio zijn de medewerkers het gezicht geworden van de organisatie. Zij zijn afgebeeld in verschillende campagnes, staan op de wenskaarten en zijn te vinden in online bannering.

Echte mensen waar klanten ook daadwerkelijk contact mee hebben. Oprecht en puur. Met deze stappen is de open sfeer van NLE naar buiten gebracht.

CUSTOMER JOURNEY

Deze openheid werd ook doorgetrokken naar hun communicatie. De verschillende contactmomenten met nieuwe en huidige klanten zijn zorgvuldig in beeld & communicatie verbeterd. Een volledige redesign van de klant contact cyclus: met speelse video’s, gepersonaliseerde elementen en verhelderende infographics. Voor een betere Customer Journey.