Marketing

Brand awareness voor het merk Lifehammer

De eerste veiligheidshamer ooit gemaakt was een Lifehammer. Het product is een merk geworden, met kwaliteit hoog in het vaandel. Want als het gaat om veiligheid is alleen het beste goed genoeg. Bij Lifehammer is gewerkt haar online naamsbekendheid, met name in Amerika.

Merk campagne

Offline marketing campagnes

Met een nieuwe slogan ‘We Protect Life’ werd een awareness campagne gestart. Met features bij verschillende online (en ook offline) magazines, zoals de American Automobile Association (AAA), Travel USA en een samenwerking met diverse ‘Mommy bloggers’.

Online exposure

Daarnaast is de online aanwezigheid van het merk onderzocht en verbeterd door betere SEO teksten, advertenties op social media en een adwords campagne.

Campagne Marketing

Identity design

Om de nieuwe, waarschuwende rol te benadrukken is gekozen een redesign door te voeren. Zo heeft de oranje tint een prominente rol gekregen op de verpakkingen en reclamemateriaal. Als aanvulling voor retail is een handig videoscherm ontworpen wat makkelijk tussen de producten in te hangen is.

Canvas ads

Social media advertenties

Canvas ad
Video afspelen